Nuffnang Ads

Sunday, May 15, 2011

My new hobby

Assalamualaikum wbt....

Now...saya dah ada hobby baru!!! hopefully saya dapat maintain dengan hobby ni...nak tau ker apa hobby baru tu? teka? hehe.....saya sudah jatuh cinta dengan pertanian....disamping menjadikan ia sebagai satu aktiviti masa lapang bersama keluarga, ia juga dapat menyihatkan badan!! teruja sangat2 bila hasil tu depan mata...cuba tengok gambar2 ni.... 

hasil....hasil...tak perlu beli kat pasar lagi...
pokok terung ku!!
hasil lagi!!


since,pokok2 ni dah mula nak tua...saya pun mula berfikir untuk menyemai benih2 lain. Jadi saya amik keputusan untuk tanam dua jenis tanaman selepas ini...timun dan bendi..since my hubby and kiddies suka sangat dengan those two.

 started to grow...

This is my first attempt with " all my heart" to grow plants, i did try before..but without any passion and its failed..besides..i did't allow anyone to teach me.. especially my hubby(sorry yer En zul)..nak buat sendiri konon....now i realized that i really...really needs you En Zulkarami as my gardening teacher!!! Kepuasan yang tidak terhingga bila tengok ia tumbuh dengan sihatnya..suka!!!
Tumbuh yer baby!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...