Nuffnang Ads

Tuesday, January 12, 2010

Cuba!!!

Semenjak dua ni tangan gatal nak mencoretkan segala isi hati,segala yang difikirkan,segala yang dirancang dan segala2nyer!....persoalan yang difikirkan....masalah yang timbul...tapi....mampukah menyampaikan dengan berkesan melalui penulisan!?

Sejak sekolah lagi subjek penulisan adalah diantara subjek yang sangat merunsingkan kepala. Terpaksa bersedia mental dan fizikal untuk tulis karangan dan ternyata sehingga habis sekolah pun dan hampir menginjak 30 pun masih ada keraguan dengan penulisan. Elok kah susun ayat macam ni?...perlu ker letak perkataan ni?...pelbagai lagi perkara bermain di fikiran..sebelum sesuatu ayat itu dikatakan "siap".

Tapi..sampai bila ? Bagi saya orang yang sebegini susah nak maju dalam hidup,orang yang sanggup meneroka satu bidang yang di luar bidang kebiasaan adalah orang yang "extra-ordinary". So i want to be like that! Saya adalah orang yang pasif, itu anggapan saya pada diri sendiri. Jadi cara yang terbaik untuk jadi pro-aktif ialah dengan sentiasa berfikir dan meNOTAkannya..

Semoga niat yang baik akan dibantu oleh Allah SWT....insyaalah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...